• Pretenzija dėl netinkamos kokybės prekės
  • Pretenzija dėl netinkamos kokybės prekės

Pretenzija dėl nekokybiškos prekės

Įvertinimas: 5.00 iš 5 (viso įvertinimų: 3)
(3 pirkėjų atsiliepimai)

10.00

Pretenzija dėl netinkamos kokybės prekės (šablonas).

Dėl panašių ir individualių dokumentų parengimo kreiptis čia.

Peržiūrėti krepšelį
Kategorija: Product ID: 4166

Aprašymas

Instrukcija

Pretenzija dėl netinkamos kokybės prekės (šablonas) parengta 2018-07-05 pagal procesinio dokumento parengimo dieną galiojusių teisės aktų redakcijas. Nusipirkę pretenziją dėl netinkmos kokybės prekės, matysite visą parengto procesinio dokumento tekstą su nurodytais įstatymais. Dokumentą iš turiuteises.lt svetainės galėsite atsisiųsti 10 kartų, atsisiuntimo nuoroda galios 5 dienas. Patartina nusipirktą dokumentą atsisiųsti iš karto ir išsisaugoti įrenginyje. Daugiau teisinių dokumentų rasite čia.

Dokumento paskirtis (pretenzija dėl netinkmos kokybės prekės)

Šia pretenzija galima  pareikalauti: 1) kad daiktas, sutartyje apibūdintas pagal rūšį, būtų pakeistas tinkamos kokybės daiktu, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl pirkėjo kaltės; 2) kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina; 3) kad pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto trūkumus arba atlygintų pirkėjo išlaidas jiems ištaisyti, jei trūkumus įmanoma pašalinti; 4) grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, kai netinkamos kokybės daikto pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas.

Įstatymas formuluoja bendrąją taisyklę, kad pardavėjas atsako už netinkamą parduoto daikto kokybę, jeigu nenurodė pirkėjui ir su juo neaptarė daikto trūkumų. Įstatyme nurodyti pirkėjo teisių gynimo būdai yra alternatyvūs, o tai reiškia, kad pirkėjas savo pasirinkimu, atsižvelgdamas į įstatyme numatytas sąlygas, gali pareikšti pardavėjui įstatyme įtvirtintus reikalavimus.

Lietuvos Aukščiausiasis Tesimas yra pažymėjęs, kad pirkėjo, kuriam perduotas netinkamos kokybės daiktas, galimybę pasinaudoti įstatyme nustatytomis teisėmis įstatymų leidėjas susiejo su daikto trūkumų pobūdžiu, todėl sprendžiant, ar pirkėjo pasirinktas jo pažeistų teisių gynimo būdas yra tinkamas, yra svarbu įvertinti, kada išryškėjo daikto trūkumai, dėl kokių priežasčių šie trūkumai susidarė, taip pat ar galima daiktu naudotis nepašalinus jo trūkumų, ar šiuos trūkumus įmanoma pašalinti už proporcingą kainą per protingą terminą, ar trūkumai yra esminiai. Taip pat svarbu atsižvelgti ir į sandorio šalis, nes vienai iš sandorio šalių esant vartotoju, jai taikoma didesnė apsauga, t. y. suteikiama didesnė galimybė rinktis vieną iš jau aptartų jo pažeistų teisių gynimo būdų.

Pretenzijos tiklsas yra išvengiant teisminio nagrinėjimo, ikiteismine ginčo nagrinėjimo tvarka pareikalauti pretenzijos gavėjo įvykdyti prievolę.

Sekite mus facebook.

Visi dokumentai ir straipsniai pateikti svetainėje turiuteises.lt yra ginami įstatymo. Už bet kokį autorių teisių, gretutinių teisių ir sui generis teisių pažeidimą (viešą paskelbimą, platinimą ar laikymą komerciniais tikslais, nuorodų į neteisėtai viešai paskelbtus autorių teisių, gretutinių teisių ir sui generis teisių objektus teikimą interneto svetainėse ir kt.) gali kilti administracinė ar baudžiamoji atsakomybė.

3 atsiliepimai apie Pretenzija dėl nekokybiškos prekės

  1. Įvertinimas: 5 iš 5

    Jonas B

    Norečiau nuosirdziai padekoti už kokybiska pretenzija kuria gali isigyti kiekvienas

  2. Įvertinimas: 5 iš 5

    Gerda

    Puikiai sudaryta prentenzija, ačiū jums! 🙂

  3. Įvertinimas: 5 iš 5

    Arūnas

    Laba diena,

    Ačiū už šią pretenziją. Labai padėjote.

Parašyti atsiliepimą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *